HaDiaH YaNG CuKuP BeRMaKNa

~Assalamualaikum~
7/1/2012


HaDiaH YaNG CuKuP BeRMaKNa?? Hadiah apekah itu? Adakah hadiah yang mahal ataupun cantik? Okey sebelum ini ataupun entry sebelum ini Ekah telah share kan empat  perkara yang perlu diambil tahu. Apakah EMPAT PERKARA YANG PERLU KORANG TAHU yang Ekah maksudkan?? 

Nak tahu KLIK SINI.
Kembali kepada HaDiaH YaNG CuKuP BeRMaKNa.

HaDiaH YaNG CuKuP BeRMaKNa itu adalah hadiah daripada seseorang kepada seseorang dengan niat yang ikhlas. Tidak bermakna hadiah tersebut dibungkus rapi dan cantik disertai dengan sekeping kad TAPI....

 Nak tahu HaDiaH YaNG CuKuP BeRMaKNa itu baca bawah nih

::..HADIAH DARIPADA SEORANG ANAK..::







PELAJAR: Ustazah, doakan saya ustazah, saya nak dapat 5A dalam UPSR ni. Serius.

USTAZAH: Ya, insyaAllah saya doakan.

PELAJAR: Ustazah kata nak doakan, tapi ustazah tak tanya nama saya pun.

USTAZAH: Ya, apa nama kamu?

PELAJAR: Adam, Ustazah.

USTAZAH: Kenapa kamu macam beria-ria sangat ni nak dapat 5A dalam UPSR.

PELAJAR: Saya kena dapatkan 5A juga, sebab saya nak tuntut HADIAH dari mak saya. Mak saya kata, kalau saya dapat 5A, saya boleh mintak apa-apa sahaja. Mak saya tak tahu lagi apa yang saya nak.

USTAZAH: Boleh Ustazah tahu apa permintaan Adam?

PELAJAR: Saya nak MAK saya TUTUP AURAT, Ustazah.


Ustazah terkejut dan terharu, lantas beliau mengangkat dua tangannya dan terus berdoa pada si pelajar tadi. ALLAHUROBBI





Bermakna tak hadiah tersebut yang tidak boleh diganti dengan wang tunai.
Bagi Ekah, hadiah tu sangatlah bermakna dan budak tu memang akhlak dia bagus sangat. Best sape dapat boyfie macam pelajar nih kan.
.
.
.
.
.
.
SEBELUM ITU
.
.
oNe KLiK PLeaSe

p/s: copy n paste daripada facebook


~♥ THaNKS BaCa eNTRY eKaH! ♥ JoM KoMeN DaN FoLLoW ♥~

0 nasihat untuk Ekah Atiqkah:

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Ialah Hak Milik Ekah Atiqkah kecuali Dinyatakan