for YOU and ME

~Assalamualaikum~
Korang ada bakat tak?
Datanglah ke Bakat Johara
.
.
.
.
Jika kamu jadi mak cik sapu sampah kat tepi jalan, apa perasaan kamu?
kenapa perlu menghina mak cik ni?
Thumb
.
.
.
Seseorang telah sahut cabaran. Siapakah dia? Apakah cabaran yang telah disahut?
Saksikan di sini
Thumb2
.
.
.
Siapa yang akan berbuat demikian, kerja berbau kotor dan kasar jika ia bukan untuk mereka? 
Lihat di SINI
Fikirkanlah...
Adakah anda boleh juga?
Thumb3
.
.
.
Boleh tangkap gambar? Bagus. Tengok SINI ganjaran apa yang boleh anda dapat.
Whimpsicle


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
That's all thank you
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JOM SERTAI 
NUFFNANG = HEARBEAT = CHURP-CHURP = 8SHARE

~♥ THaNKS BaCa eNTRY eKaH! ♥ JoM KoMeN DaN FoLLoW ♥~

2 nasihat untuk Ekah Atiqkah:

nur farahain said...

ain dtg singgah sini, follow dan komen,singgah lah blog ain
SINI BLOG AIN
follow jugak,nak mintak klik LIKE : LIKE LIKE LIKE ;)

Ekah Atiqkah said...

@nur farahain
done like :)

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Ialah Hak Milik Ekah Atiqkah kecuali Dinyatakan