Salam Penuh Keberkatan

~Assalamualaikum~
16/08/2012

Wah dah lama dah tak tulis blog. Dah berminggu-minggu blog tak ber-update. Hari nih hari khamis dan cuti sekolah dah bermula, jadi, adalah sikit waktu dan masalah teknikal dapat diselesaikan untuk jenguk-jenguk blog yang semakin hari, tengok lain macam dah blog Ekah nih.

 Humm... lagi tiga hari lagi nak raya , so dikesempatan ini Ekah nak ucap SALAM RAMADAN AL-MUBARAK kepada seluruh musliman dan muslimin. Harap tak terlambat lah yer. Al maklumlah puasa tinggal tiga hari lagi kan.  

dan

Dikesempatan ini jugak Ekah nak ucapkan SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN jika ada terkasar bahasa atau ape-ape jelah yang buat hati korang sakit dengan ayat-ayat entah ape nama. Harap tak terlalu awal ucapan ini sebab takut tak sempat nak post nanti hari raya. hehehehe

Ekah menyusun 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10  jari sekali lagi memohon kemaafan atas salah silap ataupun terlanjur kata hingga tak tersedar kepada kawan-kawan Ekah especially budak-budak purple yang kena marah cikgu sebab pakai baju purple hari-hari, Reen and Fiqah serta Rini yang dapat adik baru. Tak lupe jugak rakan sekelas yang sama-sama bertungkus-lumus (kot) menyiapkan projek RM1 juta yang dijangka siap hujung tahun ini. InsyaALLAH. Projek yang berjalan setiap hari Isnin dan Rabu pasti memeritkan hati dan membolehkan otak korang terputus wayar hijau, jadi bersabarlah... :)



FOR 
KAWAN LAMA
KAWAN BARU
and everyone
(gambar minta ngan uncle google)





notatangansepuluhjari: maaflah kalau ekah tak pergi rumah terbuka korang :)

notakakisepuluhjari: Makan ape bukak puasa nanti?

notakosong: Jom kita pi tengok pameran kereta pelbagai jenama dari murah hingga mahal dan dari yang import hingga yang sekehen,semua ada hanya di hadapan rumah Ekah sepanjang hari raya. Datang beramai-ramai tau :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SEBELUM ITU
.
.
oNe KLiK PLeaSe
~SEMALAM ADALAH KENANGAN~
~HARI INI ADALAH KENYATAAN~
DAN
~ESOK MERUPAKAN SEBUAH IMPIAN~

~♥ THaNKS BaCa eNTRY eKaH! ♥ JoM KoMeN DaN FoLLoW ♥~

0 nasihat untuk Ekah Atiqkah:

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Ialah Hak Milik Ekah Atiqkah kecuali Dinyatakan